CERERE DE IESIRE CU BAIETII

CERERE DE IESIRE CU BAIETII

Numele prietenului/logodnicului/sotului:

Cer permisiunea de a ma desparti temporar de autoritatea suprema a vietii mele pentru urmatoarea perioada de timp:







Ora sosirii ce

Data: Durata despartirii: NU se va depasi:

In cazul in care permisiunea mi se va acorda, jur in mod solemn sa vizitez numai locatiile stipulate mai jos, la momentele precizate. Sunt de acord sa ma abtin de la a flirta cu alte femei. Nici macar nu voi vorbi cu vre-o persoana de sex feminin, in afara celor pentru care am permisniunea scrisa. Nu voi opri mobilul dupa 2 beri si nici nu voi consuma peste cantitatea de alcool permisa fara a chema un taxi SI fara a obtine derogarea telefonica de la cantitatea respectiva. Inteleg ca si in cazul in care imi este permisa “iesirea”, prietena/logodnica/sotia isi pastreaza dreptul de a fi suparata pe mine pentru toata saptamana urmatoare fara nici un alt motiv.























Cantitatea de alcool permisa Bere Vin Tarie Total

Locatia: De la ora: La ora:

Locatia: De la ora: La ora:

Locatia: De la ora: La ora:

Locatiile vizitate






Femeile cu care este permisa

conversatia

IMPORTANT – CLAUZA DE STREAPTEASE: Nu numai ca nu este permis contactul cu persoane de sex feminin, dar promit sa ma feresc a ma apropia la mai mult de 30 m de vre-o streapteuza sau dansatoare exotica. Violarea clauzei de streaptease este motiv de terminare imediata a relatiei.

Imi cunosc foarte bine locul. Stiu cine “canta” in casa si sunt de acord ca nu sunt eu acela. Promit sa urmez regulile si restrictiile tale. Inteleg ca asta oricum ma va costa o avere exprimata in flori si ciocolata. Iti rezervi dreptul de a obtine si folosi cartile mele de credit oricand consideri necesar. Promit sa te duc la cumparaturi la Mall daca nu ma intorc la ora mentionata. In drum spre casa nu ma voi certa cu strainii si nici nu voi purta discutii filozofice cu acestia. Dupa intoarcerea acasa promit sa nu urinez in alta parte decat in toaleta. In plus ma voi feri sa te trezesc, sa-ti respir ca un vitel in fata sau sa incerc sa ma reproduc ca un iepure (beat).

Dupa cunostintele mele (care sunt insignifiante in comparatie cu cele ale jumatatii mele MAI BUNE) informatia de mai sus este corecta.



Semnat – prieten/logodnic/sot:












Cerera este: APROBATA RESPINSA

Decizia e irevocabila. In cazul aprobarii taiati cuponul de mai jos si purtati-l in permanenta

"……………………………………………………………………………………………………………

Permisune pentru prietenul/logodnicul/sotul meu de a fi plecat in urmatoarea perioada:







Data: Durata: Ora revenirii:



Semnat prietena/logodnica/sotie:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu