PANORAMIC TV


7.00-Rasuna clopotelul.

7.30-Gimnastica de inviorare a scheletilor.

8.00-Soimii cimintirului-film serial"M-am trezit intre morminte".

8.30-Mortul si sanatatea-obezitatea scheletilor.

9.00-Pentru cavoul dumneavoasrtra - moda zilei- pantaloni strinsi pe oase.

Reteta duminicala-ciorba de fosile.

9.30-Moartea la sate-recolta grabnica a padurilor de pe morminte. Muzica

populara cu Ion Ciolanescu:"Ma dusei in deal la morga", "M-am trezit

intre morminte", "Aoleu,c-am putrezit".

10.00-Bucuriile liturghiei-suita de cosciug. Fuga din cimintir.

10.30-De straja cimintirului-interviu cu doi vampiri.

11.00-Umor-"Ghici cine vine la parastas"-film de desene animate.

11.30-Slagare in putrezire-prezinta George Putrezescu. Din cuprins:

1.Cavoul nostru,cuibusor de nebunii.

2.Aseara ti-am dat tamiie.

3.Dricul cu zurgalai.

12.50-Sport, Atletism - Saritura la cosciug, zece metri cruci, saritura de pe

capela. Fotbal: F.C.Oase contra A.S.Tamaie.

14.30-1001 seri-"Adio viata".

19.00-Telejurnalul cimintirului. Prezinta Adrian Protescu.

19.30-Cimitelex-Noutati din crematoriu.

20.20-Film in premiera "Cine a infipt cazmaua in gura mortului?", ecranizare

dupa romanul "Groapa" de Eugen Barbu.

22.25-Romante:-"Batrane cimintir te las cu bine".

-"Mortul meu de peste Olt".

-"Am iubit doi ochi de mort".

-"Te-astept diseara-n crematoriu".

22.40-Telejurnal-Ultimile stiri din cimintire si lupta contra risipei de

lumanari.

23.00-Stimati scheleti si alti telespectreziciuni, odihniti-va in pace, va

ureaza Ana-Maria Tarana.

23.10-Inchiderea programului "Hora ingropaciunii".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu